Tags

, , , ,

#Graphicnovel #Horror

VisionsPaperbackArc1.png

Character Name: Travis Malone

Which book/world do you live in?:  Hell Bent

Tell us about yourself:  Well, I’m pretty damn hard to kill, for one thing. Also, I’m part-monkey. Both of those come from some genetic stuff my mom did. Not like that, though! I’m adopted, and she’s a scientist. Also, my hair grows a little every time I come back from the dead.

What are your greatest strengths and weaknesses?

Strengths, hm? I’m…uh…well, I guess I’m kinda cute in some way? I know I’m not that smart. Hell, if I were, I might’ve made it through college. I’d say I’m perfectly fine, but the multiple nightmares and shit have made that a complete lie. Uhh…please don’t tell McManus, Jesse, or my dad that one. They’d totally take advantage of that. Plus, my nose is too big, and… Damn. I think I focused on the weaknesses a little too much.

Name three important people/creatures/institutions in your world (such as lovers, pets, government institutions, leaders, gods etc).

Ooh, first up is Spencer. Dude’s my best friend, has been since we were kids, and he married my sister a few years ago. And then there’s the law enforcement around Hell Bent..UGH, they need to fix that. Seriously, homelessness isn’t a reason to experiment on people. Actually, the only good reason to experiment on someone is if it’s to help people, AND if you, y’know, get the test subject’s permission (Thanks for that one, mom!). Oh, wait. I need to pick a third one. That’d probably be my mom, Dr. Serena Taylor. She adopted my sister and me when dad threw us out. And as it turns out, she’s one of the leading scientists working with genetics and cybernetics.

What does ‘heroism’ mean to you?

Heroism, I guess, would be when someone does whatever they can to help someone else, no matter how much it might hurt them.

What do you think of your ‘creator’?

Do NOT get me started on that psycho! Do you know how many different labs I’ve been taken to against my will because of her?! Oh, and then? Then we have the times I’ve died and come back and then been killed again. And y’know the worst part? She says I’m one of her favorites!

Give us your favourite piece of advice: “Play through pain”, I guess. I dunno. I really can’t remember too many different pieces of advice, and I suck at giving it out. Though I will say to be careful about random strangers offering to help you get some pictures taken. Sometimes they’re friendly and legit. Other times, they turn out to be a serial killer that creates snuff films.

 

Links to book

Visions: http://a.co/7r6yv6d

Retribution: http://a.co/diK2Q6m

Destruction: http://a.co/6FFtSx3

Start of arc 2 (Deception): http://a.co/gVOpegE

Advertisements